My Delicious Choc sedia menerima tempahan pelbagai jenis coklat yang terdiri dari pelbagai bentuk, corak dan warna.Amat sesuai dijadikan hantaran pertunangan, perkahwinan, majlis harijadi,hadiah dan lain-lain.
sebarang Maklumat lanjut sila berhubung terus ditalian 019-5793907 atau di alamat email : ctzack_1762@yahoo.com

Jumaat, 10 Jun 2011

Oderan daripada Pn. Dija

Assalammualaikum semua pembaca blog saya..sekian lama menyepikan diri dari berblog nie.. agak sibuk dengan tugas harian sejak kebelakangan ini...sampai tiada masa nak jenguk blog yang dah agak usang nie..

kali ni saya muncul semula untuk mengupdate hasil kerja yang telah dilaksanakan oleh My Delicious Choc..walau pun tak banyak tapi alhamdulillah sebab semakin mendapat sambutan..

Kali ni saya nak letak gambar produk baru yang semakin mendapat perhatian..dan juga menjadi makanan kegemaran saya...Cheese Tart merupakan produk baru yang turut mendapat perhatian kini...baru kejap promosi dah ada yang menempah..

tempahan ni dibuat minggu lepas atas permintaan Pn. Dija dan pada masa yang sama turut ditempah oleh Cik Fiza..tq keduanya sebab sudi menempah cheese tart saya..

so inilah hasilnye..kepada yang berminat boleh hubungi saya untuk tempahan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan