My Delicious Choc sedia menerima tempahan pelbagai jenis coklat yang terdiri dari pelbagai bentuk, corak dan warna.Amat sesuai dijadikan hantaran pertunangan, perkahwinan, majlis harijadi,hadiah dan lain-lain.
sebarang Maklumat lanjut sila berhubung terus ditalian 019-5793907 atau di alamat email : ctzack_1762@yahoo.com

Sabtu, 28 Mei 2011

Oderan daripada Khairul Fazreena (Meera)

Dalam minggu nie jugak aku diberi kepercayaan untuk menyediakan satu gubahan bunga coklat..My Delicious Choc memang terkenal dengan gubahan bunga coklat nie.kalau xgubah pun mesti ada yang beli bunga coklat untuk gubahan hantaran mereka..memang cantik kalau bunga coklat digubah untuk hantara..buat sirih junjung ke kan...hrmmm..cantik sangat...

kali nie Meera mintak saya buatkan hantaran bunga coklat...
dalam raga yang bertangkai..dia kata xperlu letak bunga lain..maybe dia dah ada design bunga yang sama untuk hantaran dia..so saya xletak lah...pilihan warna tema merah dan putih memang cukup cantik..

jadi ni lah hasilnya...saya pun suka...semalam tuan empunya pun menjerit kecil.."cantiknye.." hehe..saya pun blushing ler...wat ever tq alot adik Meera yer...
buat Meera dan A'a..Selamat Bertunang...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan