My Delicious Choc sedia menerima tempahan pelbagai jenis coklat yang terdiri dari pelbagai bentuk, corak dan warna.Amat sesuai dijadikan hantaran pertunangan, perkahwinan, majlis harijadi,hadiah dan lain-lain.
sebarang Maklumat lanjut sila berhubung terus ditalian 019-5793907 atau di alamat email : ctzack_1762@yahoo.com

Sabtu, 26 Februari 2011

Order En. Faizal dari Lumut

Kali ni saya mendapat oderan dari En.Faizal dari Lumut..esok die akan ambil dari saya..memandangkan saya kene keje esk di Chalet Impian...jadi terpaksa lah saya minta dia ambil di sana...die pun xkisah..so esok baru mau jumpa tuan yang order coklat saya....terima kasih kerana sudi tempah coklat saya.. khas buat kekasihnya...ni lah hasilnya..tema dan bentuk dipilih oleh En. Faizal sendiri melalui laman blog saya..



Nota Kaki : Alangkah indahnya kalau dapat memiliki sebuah kedai coklat yang cukup cantik..Coklat lambang kemewahan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan