My Delicious Choc sedia menerima tempahan pelbagai jenis coklat yang terdiri dari pelbagai bentuk, corak dan warna.Amat sesuai dijadikan hantaran pertunangan, perkahwinan, majlis harijadi,hadiah dan lain-lain.
sebarang Maklumat lanjut sila berhubung terus ditalian 019-5793907 atau di alamat email : ctzack_1762@yahoo.com

Khamis, 17 Februari 2011

Order Dari Rina Ipoh

salam semua...hari nie baru dapat update blog yang agak usang..bukan sebab ketandusan idea..tapi dek kerana masa yang tidak mengizinkan..maklumlah..saya ni bukan housewife sepenuh masa...saya jugak wanita bekerjaya yang inginkan kejayaan dalam apa jugak bidang yang diceburi..naluri cintakan bidang perniagaan ni masih ada... ok lah berbalik pada berita asal...tak sempat nak update oderan coklat dari kawan-kawan..maaf la yer...cuma semalam aku dah pos kan oderan dari Pn. Rina di Ipoh..dan saya baru dapat email dari beliau yang mengatakan coklat saya dah selamat sampai...pada mulanye oderan hanya untuk bos..tapi die ni baik hati orangnya..terus ada order tambahan tuk budak opis katanye...so layan gambar jer ek..







Tiada ulasan:

Catat Ulasan